Оформити право власності

Державна реєстрація прав на нерухоме майно – це підтвердження державою виникнення прав на нерухоме майно, яке супроводжується внесенням до Державного реєстру прав на нерухоме майно.

 

Державна реєстрація прав на нерухомість є обов’язковою процедурою для фізичних та юридичних осіб, яка регулюється Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

 

Відсутність реєстрації в Держреєстрі речових прав означає неможливість для Вас вільно розпоряджатися своїм майном (продати, дарувати, заповідати).

З 1 січня 2016 року в Україні вступила в силу нова редакція закону «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно». Головне нововведення полягає в тому, що при реєстрації вже не видають звичний всім документ – свідоцтво на право власності, замість свідоцтва на право власності проводиться внесення об’єкта в державний реєстр з видачею інформаційної довідки про об’єкт нерухомості.

 

Крім того, оформити свою власність тепер можна не тільки у державного реєстратора, а й у приватного нотаріуса, а з травня 2016 року це можна зробити і в органах місцевого самоврядування, включаючи сільради.

gallery/icon-map
gallery/icon-worktime
gallery/icon-phone
gallery/icon-email

43000, м. Луцьк, вул. Дубнівська 22Б, офіси 34, 35

 

Режим роботи: Пн-Пт 09:00 -18:00

Обідня перерва 13:00 - 14:00

 

(0332) 78-02-35

(066) 758-09-08

(098) 087-71-77

 

vmb2009@ukr.net

gallery/about-what

Реєстрація права власності в Державному Реєстрі речових прав проводиться в наступних випадках:

 

  • якщо ваш документ, що встановлює право власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину та т. і.), не був зареєстрований в Державному реєстрі, або був зареєстрований до 2010 року в БТІ;
  • якщо ви провели реконструкцію об’єкта нерухомого майна (квартира, приміщення тощо);
  • якщо ви побудували новий об’єкт нерухомого майна (будинок, будівлю тощо).

Необхідні документи для реєстрації права власності:

 

  • оригінал документа, що встановлює право власності та його копія (при реконструкції);
  • оригінали документів на землю та їх копія (при будівництві об’єкта нерухомості);
  • оригінал Дозволу або Декларації про готовність об’єкта до експлуатації;
  • технічний паспорт;
  • копія громадянського паспорта та ідентифікаційного коду власника;

Для юридичних осіб додатково:

 

  • копія Виписки з реєстру про державну реєстрацію підприємства;
  • копія довідки статистики;
  • довіреність від організації або копія протоколу призначення керівником, завірені належним чином.

Всі копії документів потрібно завірити написом «з оригіналом згідно» з підписом власника (замовника). В залежності від конкретної ситуації державний реєстратор може вимагати додаткові документи необхідні для реєстрації права власності.

 

Юристи ВМБ Нерухомість в найкоротші строки зберуть пакет необхідних документів і представлять їх державному реєстратору.

ВМБ НЕРУХОМІСТЬ

Ім’я  
Електронна пошта  
Телефон  
gallery/about-whatp

Оформити право власності

(066) 758-09-08

(098) 087-71-77

43000, м. Луцьк, вул. Дубнівська, 22Б

43000, м. Луцьк,

вул. Дубнівська, 22Б